KDYŽ NEJDE INTERNET, CO MÁM DĚLAT

Vidím signál, ale přesto internet nefunguje na mém zařízení.

možná příčina: Zamrzlo vysílání signálu z krabičky TP-LINK wi-fi routeru. Nebo příjem signálu do Vašeho zařízení.

„V takovém případě zmáčněte nejprve na krabiččce wi-fi routeru (např.:TP-LINK) bílé tlačítko, počkejte 15 vteřin a opět jej zapněte. Vyčkejte až se zařízení úplně oživí (cca 30 vteřin). Pokud to nepomůže pak teprve restartujte Vaše zařízení (telefon, PC nebo netebook či tablet). NEMAČKEJTE NA ZAŘÍZENÍ TP-LINK NIKDY MALÁ ČERNÁ TLAČÍTKA!!!! Vymažete tím interní konfiguraci, která se musí pracně a za peníze nakonfigurovat. “

Další možností je koupit si WiFi extender TP-Link TL-WA854RE, který zesiluje signál v místě, kam již žádný další signál neprojde. Například na zahradě nebo za silnými zdmi. Nastavit tam lze i stejné heslo. 

Vůbec se na monitoru neukazuje signál nebo se ukazuje, ale internet nefunguje.

možná příčina: Je pravděpodobně porucha vysílače. Signál se zpravidla podaší obnovit do 8 hodin od nahlášení problému.


METRONET Kosmonosy

Pod koupalištěm 901, 

293 06 Kosmonosy



Telefon: 800 801 901 

Nefunguje mi internet již delší dobu.

možná příčina: Nemáte zaplacené služby dle smlouvy o poskytování. 

„Žádáme o prověření, zda jste hradili. Nejprve však budete upozorňováni na nauhrazení, čili tomuto je možné dlouho dopředu předejít.“

Vůbe neblikají diody na TP-LINK wi-fi routeru.

možná příčina: Někde nedoléhá kontakt na kabelech, prověřte i výpadek el.proudu v domácnosti. 

„Pokud opravdu nefinguje wi-fi router je možná poškozen a je potřeba volat co s tím nebo napsat na info@kruhvpodbezdezi.cz. Jak mají svítit diody na zařízení, naznačuje obrázek.“